Protokol o vrácení zboží
PROTOKOL O VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jméno zákazníka: ………………………………………………………………………………………………………………………………
Datum: …………………………………… Datum vystavení faktury: ………………………………………………………
Číslo faktury: …………………………..
Kód |
Název výrobku |
Výměna |
Dobropis |
Množství |
Stav zboží |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Do sloupce STAV ZBOŽÍ napište prosím jedno z těchto čísel odpovídající stavu zboží či důvodu reklamace:
- Zboží ve špatném stavu (není však prošlé)
- Zboží s prošlou dobou trvanlivosti
- Chyba v objednávce
- Poškození zboží při přepravě
- Chyba v přípravě objednávky ve skladu
- Chybně objednané klientem
V případě přijetí reklamace vedením firmy si klient přeje řešit reklamaci takto (prosíme zaškrtnout požadovanou možnost):
|
Vrácením vadného a dodáním náhradního zboží
|
Odstoupením od smlouvy (tj. vrátit zboží zpět prodávajícímu a požadovat navrácení peněz)
Kupující je povinen svoji volbu oznámit prodávajícímu ihned při reklamaci. Bez souhlasu prodávajícího není oprávněn uplatněný nárok měnit.
Reklamace zboží se řídí zákonem č.513/1991 Sb., obchodní zákoník.
………………………………………….. ………………………………………………………
Podpis zákazníka Podpis osoby přijímající reklamaci
Rozhodnutí vedení firmy: ………………………………………………………………………………………